Inlägg: 1196679
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
RED DEVILS: Målvaktssidan är ju halvviktig den också och där ser det fanimej inte bra ut...
Nu tar vi dom. Hoppas nu att Hynning för fortsatt förtreonde med sonnenberg och makaronborraren.
En ny coach och en riktig målskytt är fortfarnde prio ett från min sida.