RED DEVILS: Målvaktssidan är ju halvviktig den också och där ser det fanimej inte bra ut...
Inlägg: 1196681
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
mikenomad:
1) Man bör ha en uttalad förstemålvakt.
2) Enligt mig bör det vara Åkerlund.
En ny tränare och en backförstärkning under uppehållet så är jag nöjd!
1) Man bör ha en uttalad förstemålvakt.
2) Enligt mig bör det vara Åkerlund.
En ny tränare och en backförstärkning under uppehållet så är jag nöjd!
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
mikenomad: Håller med, men Åke med fullt uttalat förtroende som 1:e målis kan nog bli bra, men visst skulle det smaka mumma med en målvakt med fint CV.