Kattgubben: SSK ledde ju med 2-0 och 3-1...
Inlägg: 1196960
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Laken: Ja, det var en grym vändning.. Abbotbröderna blixtrade till efter att ha varit i princip osynliga i 2,5 perioder.. de är omänskliga :P