Inlägg: 1197018
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tikinmyheart: Ja se de där jäkla Leksands-knätofsarna. De har ju lyckats få sina spelare vaccinerade på ett lagvidrigt sätt dessutom. Och nu drar man nytta genom att vägra flytt. Snacka om dubbelmoral.
+ 1
dagbladet.se/sport/ishockey/1.1491013
dagbladet.se/sport/ishockey/1.1491628