Tikinmyheart: Ja se de där jäkla Leksands-knätofsarna. De har ju lyckats få sina spelare vaccinerade på ett lagvidrigt sätt dessutom. Och nu drar man nytta genom att vägra flytt. Snacka om dubbelmoral.
+ 1
Herminator:
Leksand samlar inga pluspoäng hos mig iaf. Vaccingrejen , sedan har leksand taskigt tabelläge och också en del skador och då vägrar ledningen ändra datum. Lite lågt.