Skarin: Som jag förstått det så gäller hans kontrakt från match till match så han kan flytta när han vill. Sedan kanske det finns en skattefråga också. Det blir väl några miljoner från Ryssland ändå, stannar han utomlands slipper han kanske att skatta för dem i Sverige, jag vet inte. Hä mycke mä de däringa.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
När går den här Brembergs korttidskontrakt ut i Jokerit?
Det känns för sent om Linkan ska värva sig själv så sent som inför JVM.
Det är nu som gäller. Det är nu som vi måste reda ut den här stormen. Nu är en bra tid.