Det må vara sant. Men faktum är att MoDo har en fantastisk arena belägen på en mycket attraktiv plats, två SM-guld i bagaget och ett antal egna produkter som brinner för deras förening. Vad har vi? Ett plywoodbygge, några semifinaler och en ekonom som håller järnkoll på balanserna. Gott så kanske, men jag känner doften av avundsjuka bakom flera av de våras inlägg. Ärligt talat skulle jag hellre byta med grannen i norr...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.