Inlägg: 1197806
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:
Jo, mitt Timrå IK-hjärta hindrar mig. Men samma hjärta tillåter mig att tycka att andra gör det bättre än vi. Jag håller på Timrå, men anser att MoDo gör bättre ifrån sig. Problem med det eller???
Jo, mitt Timrå IK-hjärta hindrar mig. Men samma hjärta tillåter mig att tycka att andra gör det bättre än vi. Jag håller på Timrå, men anser att MoDo gör bättre ifrån sig. Problem med det eller???
Inget hindrar dig.