1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614810 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 119891

Sv: Svalt intresse?????????????
dr-nix: klart det är svalt intresse 10 grader när det återstår fler än 2000 biljetter, men det har aldrig varit nån hysteri för ståplatsbiljetterna. Eller så är det så att man håller på dom, håller på dom verka dom flestgöra, Leksand menar jag, lite synd tycker de flesta att festen vart inställd igår då Brynäs vann men spelade dåligt, allafall i i de 2 sista perioderna men fortsättning följer, men jag tror Leksand får svårt även om det var mycket nerver igår.
Hoppas nu TIKs nerver också kommer i dallring då kan det bli som för Masarna igår.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.