lincoln: Ibland är det faktiskt skrämmande svårt att se spår av samma lag som sköt över 35 skott både borta mot Modo och mot Färjestad.
Inlägg: 1199583
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
Man har spelat desperat hockey en gång denna säsong. Då förstummade man alla genom att slå Frölunda hemma. Idag gör man det efter 4-1...vips så kommer det heta chanser. Spelar man desperat tidigare i matcherna kanske vi kan skapa heta chanser innan matchen är över också.
Boork hade rätt på varenda punkt i sina analyser. Fan.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
StoltBrynäsare: Ett litet tips, om du vill diskutera brynäs formkurva, är ju att lufta åsikterna i brynäsboken. Här finns nog med problem med det egna laget.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
StoltBrynäsare: Ursäkta,men vi har större problem härinne än att, i ditt tycke, älta Brynäs dåliga spel!