Inlägg: 1199606
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
MarcusElving: Vafan läser du inte inläggen- Tro inte annat än att jag kritiserat TIK i ca 15 inlägg i kväll. . Ja - du har rätt jag är dålig förlorare - ledsen för det. Svarade din kollega som var inne här och strödde salt i såren. Det får du ta.
Vafan gör du hör föresten????
Vafan gör du hör föresten????
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
MarcusElving: "Sedan var vi löjligt effektiva, något som inte hör till vanligheterna."
Jo när det gäller Timrå. Vi är sämre än primadonnor med handväska dom kan åtminstone dunka till nån med den.
Vi, vi fläker ut oss o inbjuder till.........extas för motståndarlagen.
Jag hatar det här!
Jo när det gäller Timrå. Vi är sämre än primadonnor med handväska dom kan åtminstone dunka till nån med den.
Vi, vi fläker ut oss o inbjuder till.........extas för motståndarlagen.
Jag hatar det här!
Det kanske är bättre att kolla sig själv i spegeln innan man öser skit över andra. Luktar ruskigt dålig förlorare här.
För övrigt så har vi Markström att tacka för det mesta idag. Sedan var vi löjligt effektiva, något som inte hör till vanligheterna.