1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1199606

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
lincoln: Det känns lite löjligt att du hellre tuggar på om hur värdelösa Brynäs är efter en förlust med 4-1 mot samma lag, plus att ditt eget lag befinner sig i ett ganska desperat läge..

Det kanske är bättre att kolla sig själv i spegeln innan man öser skit över andra. Luktar ruskigt dålig förlorare här.


För övrigt så har vi Markström att tacka för det mesta idag. Sedan var vi löjligt effektiva, något som inte hör till vanligheterna.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
MarcusElving: Vafan läser du inte inläggen- Tro inte annat än att jag kritiserat TIK i ca 15 inlägg i kväll. . Ja - du har rätt jag är dålig förlorare - ledsen för det. Svarade din kollega som var inne här och strödde salt i såren. Det får du ta.

Vafan gör du hör föresten????

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
MarcusElving: "Sedan var vi löjligt effektiva, något som inte hör till vanligheterna."

Jo när det gäller Timrå. Vi är sämre än primadonnor med handväska dom kan åtminstone dunka till nån med den.
Vi, vi fläker ut oss o inbjuder till.........extas för motståndarlagen.

Jag hatar det här!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.