Inlägg: 1199635
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
MarcusElving: Jo så är det, sorry - men du vet hur det är...man ser rött (he he )när man torskar och ligger i skiten...
"Vafan gör du hör föresten????"
- Jag trodde att Hockeysnack var till för att snacka hockey, då både med fans till sitt eget och andras lag. Var in och läste lite eftersom våra lag spelade mot varandra idag.