timrasuppi08: ny målvakt? skall du lösa krisen med att spela 0-0. ja just ja defence framför allt.
målvakt är väl det sista vi behöver, vi kan ju inte göra mål. eller är det målvakten som skall göra mål i PP. en målvakt måste få kunna släppa in 2-3 puckar/match och laget skall kunna vinna ändå.
men visst köp allt som går, det kan inte bli sämre.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
målvakt är väl det sista vi behöver, vi kan ju inte göra mål. eller är det målvakten som skall göra mål i PP. en målvakt måste få kunna släppa in 2-3 puckar/match och laget skall kunna vinna ändå.
men visst köp allt som går, det kan inte bli sämre.