Ambroo: Han har kört fast, han sitter med snoken i brevlådan helt enkelt.
250 kg har rätt. Allt fokus måste läggas på att undvika KS alternativt överleva där genom spelarförstärkningar. Hur det ska gå till det vet jag inte men det jag vet att vi har haft 10 trevliga säsonger i ES men nu dröjer det 30 år tills nästa gång o då sitter vi på hemmet o får en hjärtattack när vi går upp, så då missar vi det oxå!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
250 kg har rätt. Allt fokus måste läggas på att undvika KS alternativt överleva där genom spelarförstärkningar.
Hur det ska gå till det vet jag inte men det jag vet att vi har haft 10 trevliga säsonger i ES men nu dröjer det 30 år tills nästa gång o då sitter vi på hemmet o får en hjärtattack när vi går upp, så då missar vi det oxå!