Ja, jag vet inte jag! Visst. Karlsson ville många ha, så där håller jag med! Men en spelare gör inte allt! Vad jag minns så tippade Wikegård Tik till kvalserien och flera andra med honom hade tik som bottelag! Men det är ju bara att titta på vad dom tappat och vad som kommit de sista 2 åren så förstår man ju vart det bär hän! Anger panikvärvades som målgörare i grevens tid, så jag tror inte det var så lugnt i klubben heller, och han har ju vräkt in mål, speciellt sedan Challe frös ut honom och kung Hynning får 1000 chanser och är helt under isen.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ja, jag vet inte jag! Visst. Karlsson ville många ha, så där håller jag med! Men en spelare gör inte allt! Vad jag minns så tippade Wikegård Tik till kvalserien och flera andra med honom hade tik som bottelag! Men det är ju bara att titta på vad dom tappat och vad som kommit de sista 2 åren så förstår man ju vart det bär hän! Anger panikvärvades som målgörare i grevens tid, så jag tror inte det var så lugnt i klubben heller, och han har ju vräkt in mål, speciellt sedan Challe frös ut honom och kung Hynning får 1000 chanser och är helt under isen.