1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1199754

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
Simmalugnt: Nej man kortar givetvis ner nyheten till dessa rader.

"Go´morgon, Challe Berglund lämnar med omedelbar verkan sin roll som huvudtränare i Timrå IK. Sent igårkväll efter förlustmatchen mot Södertälje i AXA Sports Center var ledningen med Challe i spetsen fåordig i kommentarerna kring sin status. Men nu uppger man på sin officiella hemsida alltså att parterna gått åt skilda håll. Även assistenten Per Nygårds kliver av. I eftermiddag kommer klubben att hålla en presskonferens och vi återkommer givetvis i våra senare sändningar kring det hela."

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
Uno Gordon: Skicka iväg 08-orna, det är nog nu, o skicka med med Thomas J i samma paket..Dom o enbart dom är anledningen till att det ser så jävla bedrövligt ut med allt i föreningen.....
Modo kan i allafal hoppas på att få tillbaka några riktigt bra fn, skadade spelare, plus att man kommer att värva 2-3 klasspelare pga, ett bra agerande av styrelse o spelare med hjärta....Vad ska vi hänga upp det på?
FINNS NADA HOPP FÖR TIK! Christrer Ericsson-Hur faan kan du tillåta detta??

Det är ett STORT JÄVLA SVEK!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.