Håller med, jag kommer att åka ner till Stockholm igen på söndag kväll. Det finns plats för Tjarles "the challe cam" Berglund. Jag skulle gladerligen göra TIK denna tjänst.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Pär:
Håller med, jag kommer att åka ner till Stockholm igen på söndag kväll. Det finns plats för Tjarles "the challe cam" Berglund. Jag skulle gladerligen göra TIK denna tjänst.
Han kan få åka gratis, om inte TJ vill betala ;)