-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Apropå nånting... (188100)
- Silly Season 2026-27 (5014)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Det här laget håller inte elitserieklass, man saknar topparna på alla positioner...Ett mkt, dåligt komponerat lag helt enkelt!
Men truppen är billig-Linkan är billig o jag tror trots allt att 08-orna är billiga jämnförelsevis...Med den ekvationen så ser vi resultatet tydligt, vi är sämre än alla andra es-lag, o faan vet hur många allsvenska lag som står bättre rustat än TIK?
Ställ ut M-Karlsson-Anger till försäljning (Finns säkert lag som dom passar bättre i o som kan ta större delen av deras löner) Bort med Starkov o kanske nån till. Använd pengarna som finns på banken/alt, ut o tigg av sponsorerna det som behövs (Ett jobb för bl,a T-J som ställt oss i den här sitsen)
Målvaktsidan är ett stort problem oxå, men låt en av dom få vara 1-a målis o kanske växa av det, själv ser jag större potential hos Lindbäck...
Hur långt skall det gå innan styrelsen agerar o inser vidden av bedrövelsen?