Inlägg: 1200543
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - FBK 2009-11-14
RocknRolf2: Håller med! Den killen Leksandsoraklet Mattias-74 var överlycklig att bli av med. Killen växer för varje match han gör och är den som jag tycker har överaskat mest positivt sett till en antaglig prislapp. Men men, Mattias-74 fick ju den erkänt fysiskt starka Lotvonen. Han har ju tokdominerat i Leksand hittils.
Starkt jobbat idag!
Starkt jobbat idag!
Åkerlund vinner matchen åt Timrå. Sista perioden var VM i missade målchanser, för båda lagen.
Granath bäst på isen av utespelarna. Kul!