Per HApps: Det har jag sagt hela tiden. Jag tar hellre en spelare som orkar ta fighten överallt på banan och som har smartness i sitt spel framför en spelare som hittar målet. I min lilla bubbla jag lever i inbillar jag mig att vi har spelare som kan sätta pucken i mål men saknar energispelare som får övriga spelare att explodera. Truppen som sådan är inte så bedrövlig som tabelläget ger sken av, däremot saknar vi ett par spelare som kan lyfta och ta fram det lilla extra hos de spelare vi har. Och där, precis som du säger, skulle en riktigt smart "gris" göra mycket.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Truppen som sådan är inte så bedrövlig som tabelläget ger sken av, däremot saknar vi ett par spelare som kan lyfta och ta fram det lilla extra hos de spelare vi har. Och där, precis som du säger, skulle en riktigt smart "gris" göra mycket.