1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1200610

Sv: Timrå IK - FBK 2009-11-14
Laken: små ord eller stora, jag tycker fortfarande att han är det sämsta jag någonsin sett på en hockeyplan. Jag mår illa varje gång han är på isen.

Men om han nu var andra eller fjärde center, så kan jag väl erkänna att jag har fel där, men i övrigt så är ju ordet fritt, och jag klarar inte av att se den mannen på isen.

Men det är väl så att har man hittat ett "hat" objekt så stirrar man sig lite blind på den spelaren.

Karaktär, jo vi såg ju hur det gick med den värvningen i fjol. Challe förstörde Mäkiaho totalt och skulle göra om honom till en spelare istället för att ha honom som en karaktärsgubbe. Förvisso kunde han inte åka sridskor heller.

Men helt klart skulle vi behöva en ny Manderville, och Sonnenberg är absolut ingen sådan spelare. Så där borde vi nog lägga lite slantar på att hitta en sådan spelare som kan dra med sig hela laget.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.