Är det ingenting på G?
Inlägg: 1200902
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Undra om inte denna mannen skulle platsa fint i dagen TIK. Och dyr lär han inte heller vara.
Toni Dahlman, han gjorde ju inte bort sig i Mora precis.
www.eliteprospects.com/player.php?player=2665
Toni Dahlman, han gjorde ju inte bort sig i Mora precis.
www.eliteprospects.com/player.php?player=2665