Realist: Usch vad jobbigt det måste vara för dig som varje gång du tittar in här måste bedyra hur mycket tikare du är.
Inlägg: 1201444
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
T T: Nja inte är det jobbigt,men jag tor att jag misstolkas ibland,inte för att det spelar nån roll.Vi får hoppas att några lag överpresterat hittills och vi underpresterat.Det vore kul med slutspelshockey.