"Jag har aldrig gillat Modo. Det är ett Snobblag!"
Inlägg: 1201546
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Har nyss vaknat o mardrömmen består.
Säga vad man vill men namnen Foppa, Näslund Hinote, inger respekt.
Sen om dom tillför Modo nåt det är frågan.
Ähh vem lurar man?
Vi är kööööörda!
Säga vad man vill men namnen Foppa, Näslund Hinote, inger respekt.
Sen om dom tillför Modo nåt det är frågan.
Ähh vem lurar man?
Vi är kööööörda!