1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1201578

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: ja . de skulle va de roligaste som hänt sen krossen i kvarten för 2 år sen

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Med tanke på skadesituationen på backsidan så vore det bra om Sunnqvist gjorde bra ifrån sig ikväll. För visst är det självklart att grabben får chansen nu?

Sv: Apropå nånting...
superfalle: Själv tycker jag att det känns som önskedrömmar.
Foppa & Näslund spelar utan lön för att hjälpa klubben. De övriga päninga som de andra skänkte kan dom fortfarande värva klasspelare för o som gör det betydligt enklare att få spelare till klubben, nu när Foppa o Näslund gör comeback.

Själva får vi hoppas på att statistiken om att minst ett lag som befinner sig KS plats nu blir kvar där, inte kommer att genomföras, eftersom jag tror att Modo inte kommer att befinna sig sist särskilt länge till.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.