Inlägg: 1201593
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Laken: Kokko kan vi glömma. Det blir nog BIF eftersom dom är hästlängder före i förhandlingarna o han är där nu i Gävle.
Självklart bör han få en plats bland backarna ikväll då vi har så många borta!
Han gjorde en jättebra inhopp (mot Modo?) för något år sedan, absolut men det är inte lätt att kliva in i elitserien i ett krislag.
Vi måste värva en etablerad back (Kokko?) på den här nivån å de snaraste!