Anonymous: skulle iof hellre se en bra defensiv back än kokko. ganska säker på att han är betydligt billigare än nordkvist också
Inlägg: 1201611
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: Visst billigare, men honom har de ju nu och hela snubben har väl inte sponsorer och supportrar pyntat.