Kerstin_k: En variant kan vara att skriva kontrakt med säg två veckors eller en månads löptid och sedan UTVÄRDERA prestationerna på isen av vederbörande innan man väljer att förlänga kontraktet eller gå skilda vägar.
Då får man möjlighet att ta ny ställning som med Starkov.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kerstin_k: En variant kan vara att skriva kontrakt med säg två veckors eller en månads löptid och sedan UTVÄRDERA prestationerna på isen av vederbörande innan man väljer att förlänga kontraktet eller gå skilda vägar.
Då får man möjlighet att ta ny ställning som med Starkov.