1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1201649

Sv: Silly Season 09/10
Men herregud. Det är väl knappast TJ:s eller Linkans fel att fyra ordinarie backar plötsligt är indisponibla. Eller var det TJ som slarvläste Karlssons röntgenplåtar? Sa till Sonntag att han skulle ta emot sig mer med handen när han blir tacklad?
Bajs händer. Och när det händer får man agera. Att man ska agera innan det händer stannar nog vid önsketänkande.

Sen ska vi inte skena alltför hårt. Låt oss ge laget och de runt omkring lite kredd. Man har plockat 9/12 på de senaste fyra. Nu är det upp till bevis. Noll pinnar mot SSK och Rögle, ja då ser det brunt ut. 6 pinnar betydligt ljusare, och tre pinnar klassisk dagen efter-diarréfärg.
Lets hold our horses och se vad vi kan prestera i dom här matcherna.

SSK i afton är en riktig nyckel. Jag vet inte jag, men jag inbillar mig att årets mer offensiva SSK-upplaga är en lättare nöt att knäcka än fjolårets betongdito.
Låt oss hoppas det. Siffrorna som JimmyH visade upp i sin blogg är ju helt fruktansvärda. Och ett kvitto på att finns fog för kritik rörande Challes förmåga att implementera ett eget spel som håller även mot 'spelförstörande' lag.

Jag är jävligt nervig och orolig. Trots det väljer jag att se möjligheterna. Nu krossar vi SSK!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.