Olle: Har ingen betydelse om vi inte kan låsa matcher på bortaplan.
Inlägg: 1201766
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2009-11-17
RocknRolf2: Kan dom hålla ledningen en bit in i andra och börja "grisspela" kan det gå.
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2009-11-17
RocknRolf2:
Men snälla! Det är väl ingen big deal att få ett baklängesmål. Det är väl det sporten handlar om? Att göra mål. Vi möter ju trots allt ett annat Elitserielag och det finns inga dåliga lag i den serien.
Men snälla! Det är väl ingen big deal att få ett baklängesmål. Det är väl det sporten handlar om? Att göra mål. Vi möter ju trots allt ett annat Elitserielag och det finns inga dåliga lag i den serien.
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2009-11-17
RocknRolf2: Nä men det är ju bara första perioden. Nu kom 2-2 också. Patetiskt. Men det är bara att fortsätta att köra, ssk har ju ingenting i spelet.