Inlägg: 1201768
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2009-11-17
RocknRolf2: Varför är det ett fiasko?.Det har gått 1 period och vi är fortfarande med i matchen.Tycker det är riktigt bra gjort så här långt.
VAKNA Linkan!