Inlägg: 1201785
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2009-11-17
Bragd-Birger:
Jag håller med dig. Fortsätt gasa bara.
Tänka att det ska vara så svårt för vissa att inse att alla lag i den här serien är bra. Ibland undrar jag om vissa trodde att Timrå skulle kunna spela till sig en slutspelsplats med bara en skridsko innan säsongen började.
Klasen är en mycket vass avslutare och det är inte för inte som i princip alla Elitserielag ryckt i honom ett bra tag.
Jag håller med dig. Fortsätt gasa bara.
Tänka att det ska vara så svårt för vissa att inse att alla lag i den här serien är bra. Ibland undrar jag om vissa trodde att Timrå skulle kunna spela till sig en slutspelsplats med bara en skridsko innan säsongen började.
Klasen är en mycket vass avslutare och det är inte för inte som i princip alla Elitserielag ryckt i honom ett bra tag.
Närå. Det här kan mycket väl gå vägen. Timrå har spelet. Men det är då fan att man släpper Klasen sådär. 5 fucking sekunder.
Jaja. Det är nu det ska visas karaktär.