Kattgubben: Nej det gör jag inte.Det är klart att det känns snöpligt att tappa en 2-0 ledning.Speciellt på bortaplan där det blivit bara förluster hittills,men vi är ju trots allt med i matchen.Har själv inte sett nåt av matchen hittills.
Inlägg: 1201804
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2009-11-17
Realist: Nä, du satt väl och kollade på Foppas comeback istället...