RocknRolf2: Nu är det lika dåligt som Modo-matchen.
Inlägg: 1201851
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2009-11-17
Men det blir så här när man gör som man gör i första perioden. Jag säger ju det.