lincoln: Meunier är inte ens en hockeyspelare. Det intressanta är ju att vi öppnar matchen som ett lag som kommer att äga den rakt igenom men sedan klarar man inte av att anpassa sig när tälje ställer om...alltså SÖDERTÄLJE!! Det här är den mest pinsamma matchen jag sett sedan modo borta.
Nä återigen, Challe bör nog lämna nu medan vi fortfarande har en chans att klättra i tabellen, vi måste ha en rutinerad taktiker, inte en skrikhals vars enda goda egenskap är vinnarskalle.
Där är det kvitterat och jag är precis lika jävla äckligt besviken på kvällens insats ändå.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nä återigen, Challe bör nog lämna nu medan vi fortfarande har en chans att klättra i tabellen, vi måste ha en rutinerad taktiker, inte en skrikhals vars enda goda egenskap är vinnarskalle.
Där är det kvitterat och jag är precis lika jävla äckligt besviken på kvällens insats ändå.