zigge: Roman skulle väl kunna få heta Staken, men det är ju klart vi har ju starkov -byt bort honom så har vi löst namn probelmatiken också. lol
Inlägg: 1202552
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
RED DEVILS: Om det visar sig att han gillar att slåss kan man ju t.om kalla honom för vevstaken ;-)