1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1202739

Sv: Vad händer i Timrå IK?
El Maco: Rätt Sundh var ingen målskytt men ack så bra på att sätta press i bp. Energisk boxplayspelare saknar vi ju bl a.

Varför ha en målsättning om man inte ens tänker försöka leva upp till den oavsett hur många år sen den togs fram.

Men man ska inte bli sentimental och sakna gamla spelare som Hallin t ex man få hoppas att det kommer nåt nytt att glädjas åt precis som Lander & Sebbe från de egna leden men inte heller där tycks föreningen nått fram även om J-18 känns spännande än så länge i a f

Svarskommentarer

Sv: Vad händer i Timrå IK?
sarg ut: Det är målsättningen som satts för 3 år sen, inte inför den här säsongen. Nästa år kommer det en ny på ett par år.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.