1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1203357

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
dr-nix: Varför inte tidigare?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19

RocknRolf2: Till att börja med så blir man tvungen att pröjsa för Challes lön säsongen ut. För det andra så brukar inte ett tränarbyte hjälpa sådär mycket mitt i en säsong.

Till sist så vill jag att en ny tränare ska få tid på sig få till laget. Det blir ju bara en kortsiktig nödlösning om man byter mitt i säsongen troligtvis. Den tränaren kommer ju troligtvis inte stanna kvar längre än till slutet av säsongen. Nej jag tror nog att Challe reder ut detta till slut (dvs ordnar ES-kontrakt till nästa säsong) så vill man byta tränare kan man gott vänta.

Skulle det bli ännu värre och spelarna pratar med ledningen och säger att dom tappat allt förtroende för Challe så bör man givetvis kicka honom men det är en annan sak.


Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Alltså, vi spelar ju bra idag! Men sen är det nån sekunds hjärnsläpp som tar ner oss på jorden igen.. i detta fall stod domaren för hjärnsläppet måste tilläggas!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.