1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614840 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1203639

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Olle: Motståndet spelar ju ingen roll. Alla matcher ser likadana ut, oavsett om det är HV eller Rögle man möter.
Vad fan är spelarna rädda för? Kan ju knappast vara förluster, för det finns väl inget lag i Sverige som har mer träning i att hantera sådana än Timrå.

Så jävla patetiskt. Jag är helt stum. Detta kan vara det värsta jag har bevittnat, någonsin.
Finns inga som helst jävla ursäkter.

Så. Jävla. Patetiskt.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Bragd-Birger: Det du säger sammanfattar det jag känner precis. Det spelar INGEN SOM HELST roll vilket lag vi möter, vi hittar alltid ett sätt att vika ner oss på. Spelarna har ett ansvar men det yttersta ansvaret har challe. Cancern måste bort från föreningen, vi måste få en chans att börja bygga upp det här laget igen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.