Nu tar jag sommarlov,eller dyker inte upp förrän något drastiskt har skett i föreningen.
Tomas Johansson,,publiksnittet lär minska dramatiskt till du gjort vad som måste göras.... nu skall jag ta ett glas vin och sen sova. Konstigt,borde känna mig mer upprörd än jag är... man orkar liksom inte bry sig längre.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hihi..kul med hockey :-)
Caslava,,vilken stjärnback...
Nu tar jag sommarlov,eller dyker inte upp förrän något drastiskt har skett i föreningen.
Tomas Johansson,,publiksnittet lär minska dramatiskt till du gjort vad som måste göras....
nu skall jag ta ett glas vin och sen sova.
Konstigt,borde känna mig mer upprörd än jag är...
man orkar liksom inte bry sig längre.