Inlägg: 1203722
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
PEAP: Tröstwisky för att möjliggöra ett tidigt insomnande, täcket över huvudet och tack för mig för ikväll. Lille Kent och Store Anders ni är båda välkommna tillbaka, allt är förlåtet för min del.
Våga // Ödmjuk var väl precis vad som saknades ikväll för att slå grovjobbarna från Skåne. ÅNGEST!
Inte ens du och jag på isen hade kunnat lyfta detta...
Jag måste ha något lugnande.