PEAP: Nä men det hade inte blivit sämre! :)
Inlägg: 1203731
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Tycket laget försöker i alla fall! En sådan som Lander sliter matchen igenom.
Jag har redan mentalt accepterat Kvalserien.
Jag har redan mentalt accepterat Kvalserien.