Pätr: Så är det ju. Det blir nog som IFK Sundsvall.
Inlägg: 1203729
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Hahl Bundy: Än finns det hopp, men för varje omgång som går så mörknar det allt mer. Laget går på dekis och det är något som är fel inom föreningen. Hoppas bara att man hinner åtgärda problemen innan det är för sent...