Pätr: Man kan ju hoppas att hockeyligan inför ett retroaktivt poängsystem för "Hedervärda förluster" och "Bra kämpainsatser" i slutet av serien. Då går vi från botten till toppen på en eftermiddag.
Inlägg: 1203752
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Kerstin_k: Den här förlusten var väl jävligt långt ifrån hedersvärd? Det här var ju för fan en större skam än torsken mot modo borta.
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Kerstin_k: Ja bara det inte innefattar underhållning-rejäla tacklingar o en fantastisk inställning.....