Inlägg: 1203757
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
jonmannen: Vi tror inte på mirakel.
Vi som är härinne är sjuka i huvudet!
Vi finner tillfredställelse i ångest o självdestruktivitet!
Vi som är härinne är sjuka i huvudet!
Vi finner tillfredställelse i ångest o självdestruktivitet!
Alla är lurade