1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1203825

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
erathoo: Det är ju sant! Det finns hungriga klubbar i allsvenskan som både har vilja och pengar, vi har inget av dom. VI ÄR DET NYA MORA!

Öppna plånboken, sparka challe, ersätt honom med en jävla sparkcykel, jag skiter i vilket. Det är bara att slänga dom sista pengarna omkring sig och hoppas på det bästa. Och mitt i allt helvete så står publiken och skanderar "vi är timrå och vi ger aldrig upp". Nu menar jag inte att kasta skit på dom tappra själar som väljer att vara på plats och heja på ett lag som inte förtjänar sin publik men SNÄLLA! Bua! På något sätt måste det ju framgå att folk inte accepterar katastrofen som redan är ett faktum.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.