-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4949)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Apropå att visa missnöje så är det väl bara att vara tyst en hel period, inga glåpord, inga ramsor, inget jubel vid mål eller dylikt, bara stå där och se vad dom gör.
Nyförvärv hoppas jag står på agendan imorgon, och det snabbt som fan, oavsett räkning på spelarna fan är TJ en jävla smålänning eller? Öppna lädret om ni ska rädda er undan KS, behåll Mysmongot Charles vid förmodan att nya spelarna skulle rädda laget, om inte detta skulle hända så häng kvar med mongot och sparka ut karln vid 50e omgången och in med ny tränare, nästan så att Anton Axelsson skulle klara det vid det laget utan gameplan utan bara på peppning.
Nu är vi sist, och som jag anser så kan det fan inte bli något sämre, vänder det eller spelar vi KS?