1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614772 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1204046

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Jag försöker se saker positivt och tycker att den häxjakt som utförs här på HS i det närmaste är löjligt. Men det här var ett riktigt bra inlägg. Nyanserat trots en massa känslor, sakligt och med huvudet på spiken. Timrå har som klubb stannat kvar i allsvenskan och kan snart vara där i seriesystemet också om man inte ser upp.

Timrå känns som det svarta fåret som lever i en tro att vi bara ska vara kvar i ES. Visst funderas det och satsas det på ett plan men föreningen som helhet känns mer som de ligger på allsvensk nivå. Det måste vara drag i en sån här "liten" klubb i samanhanget. Just nu verkar det mest vara drag här...

Alla enskilda personer gör säkert sitt bästa för att behålla Timrå i ES och få Timrå att vara attraktiv. Men utan en tydlig styrning så kommer det bli pannkaka. Det ska vara otroligt tydliga mål vad som ska förbättras och på vilket sätt det ska ske. Det ska inte vara upp till enskilda personer att fixa det! Det kan inte fungera som Hassels IF i division 5 fotboll!

Tack för mig...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.