1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614772 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1204048

Sv: Apropå nånting...
FH - avdammad: Finns det ekonomi för att värva?.Jag vet intye vad målsättningen var innan säsongen,men med tanke den spelartrupp man har så tror ag inte målsättningen var slutspel?.De personer som sågar enskilda spelare på den här sidan tycker jag är löjliga.Dom spelare som är på planen gör ju naturligtvis så gott dom kan,men om man inte räcker till då är det ju bara så.Jag är trots allt hyfsat optimist.Det är många poäng kvar att spela om och jag tror att vi även utan förstärkningar har goda möjligheter att uindvika kvalserien.Vi är inte mycket sämre än Tälje,Rögle,Brynäs.Med de skadade spelarna tillbaka så tror jag att vi kan undvika kvalserien.Ett slutspelslag är vi inte enligt min mening.Detr finns minst 8 lag i serien som är bättre,det baa är så,och det måste man acceptera.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.