1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1204077

Sv: Apropå nånting...
Frella: Då måste det finnas andra, billigare alternativ?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Om man jämför med en knarkare eller alkoholist så krävs det en konfrontation eller ett totalt avståndstagande från familjen för att kunna skapa en förändring.
På samma sätt måste en klubb till en ordentlig förändring för att ändra den kultur och det tänk som finns i klubben.
Kan vi göra det i ES-kostymen skulle det vara bäst men kan vi lyckas med det?

Tror det var earnie som sagt att Timrå är lite klubben för inbördes beundran. Det är inte de som passar bäst i rollerna som får tjänster och uppdrag utan de som varit med i klubben ett längre tag. Visst ska Timråandan finnas i klubben men inte till det pris att vi inte kan arbeta som ett toppbolag som det innebär att vara ett elitserielag...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.